ما در زیر ذره بین از همان ابتدای کار اصول مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم. به همین سبب و به پاس قدردانی از اعتماد شما در خرید آنلاین از سایت زیر ذره بین، حسن نیت خود را با ضمانت عودت کالا نشان داده ایم. همواره در هنگام خرید پیش آمده که از بعضی عیوب کالا غافل شده و پس از بررسی مجدد کالا به ایرادات آن پی می‌بریم. از آنجا که این مساله غیر قابل پیشگیری است این امکان را برای شما مشتریان گرامی فراهم نمودیم تا در صورت بروز مشکل با شرایط زیر، با همکاران خدمات پس از فروش زیر ذره بین تماس گرفته تا شما را در روند عودت کالای معیوب راهنمایی کنند.


– 
ضوابط کلی
لطفا پس از دریافت سفارش، بسته بندی آن را باز کرده و فاکتور خرید خود را با نوع کالای سفارشی‌تان تطابق دهید. در صورت عدم هماهنگی با بخش خدمات پپس از فروش تماس گرفته تا همکاران ما شما را در روند بازگشت کالا راهنمایی نمایند.


– 
شرایط بازگرداندن کتاب
در زمان تحویل کالا از صحت سلامت جلد و برگه های کتاب (عدم پارگی و تا خوردگی) مطمئن شوید.
در صورتیکه با صفحات سفید و چاپ نشده در کتاب مواجه شدید تا حداکثر ۲ روز پس از تحویل کالا، با قسمت خدمات پس از فروش زیر ذره بین تماس گرفته و اطلاع دهید.
بدیهی است بازگشت کالا به دلیل کثیفی و یا لکه های حاصل از مواد خوراکی و غیره پس از تحویل کالا به مشتری غیرممکن خواهد بود.