در حال حاضر چه شیوه پرداختی در سایت قابل انتخاب است؟

شیوه پرداخت به صورت اینترنتی است.
توجه: زمانی که سفارش شما با موفقیت ثبت شد، سیستم به شما یک شماره سفارش می‌ده. حتما شماره سفارش رو پیش خودتون نگه دارید.

چطور می‌تونم سفارشم رو پیگیری کنم؟

بعد از اینکه سفارشتون با موفقیت ثبت شد، سفارش در وضعیت در حال انجام قرار می گیرد. در این مرحله سفارش شما توسط پرسنل زیر ذره بین پردازش شده و بسته بندی می شود. بعد از بسته بندی پیامک دیگری مبنی بر بسته بندی و ارسال سفارش دریافت می کنید. و بعد از مدتی دیگر کد مرسوله برای شما پیامک خواهد شد. که از طریق سایت اداره پست قابل استعلام و پیگیری می باشد.

چقدر زمان می‌بره تا سفارشم به دستم برسه؟

سفارشات با توجه به نوع انتخاب شما به دو صورت پست پيشتاز (کمتر از 72 ساعت کاری)، پيک موتوري (ويژه شهر تهران) (روز بعد به غیر از پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر) به دست شما خواهد رسيد.

اگر کتاب خراب و یا اشتباه به دستم رسید چی کار باید بکنم؟

فروشگاه زیر ذره‌بین همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه زیر ذره‌بین  به شماره 02166175887 اطلاع داده شود تا در اسرع وقت نسبت به تعویض آن اقدام شود.
لازم به توضیح است که این کار به صورت کاملا رایگان و برعهده انتشارات می باشد.

آیا می‌تونم بعد از ثبت سفارش اون رو کنسل کنم؟

بله می‌تونید البته تا زمانی که کتاب رو ارسال نکرده باشیم. اگه کتاب ارسال شده باشه دیگه نمیشه اون رو کنسلش کرد. پس اگر به هر دلیلی از سفارشتون منصرف شدین حتما در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره 02166175887 تماس بگیرین و یا در بخش پشتیبانی سایت تیکت بزنید و موضوع رو اطلاع بدین.

ساعات کاری شما به چه صورته؟

فقط در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه هر هفته) به استثنای تعطیلات عمومی در ایران. و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه زیر ذره‌بین به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

سوالات خود برای ما ارسال کنید!