آیا می دانید که رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند؟

آیا می دانید که رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند؟

معرفی بهترین منابع کنکور ویژه رشته انسانی

رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال مهم پاسخ دهیم.

رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند؟ از جمله مهمترین دغدغه های داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، کسب اطلاعات در رابطه با منابع مورد استفاده توسط رتبه های برتر کنکور می باشد. کنکور مهمترین اتفاق در طول دوران تحصیلی دانش آموزان واجد شرایط به شمار می رود. با قبولی در رشته مناسب، زندگی فرد از لحاظ شغلی و اجتماعی تضمین خواهد شد. نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد، انتخاب منابع درست برای کنکور تجربی، ریاضی، انسانی هنر و زبان می باشد. زیرا معیار انتخاب داوطلبان در رابطه با انتخاب بهترین منابع کنکور با یکدیگر، تفاوت دارد.

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با بهترین منابع کنکور انسانی که رتبه های برتر از آنها استفاده کرده اند، اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند,منابع کنکور انسانی,رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند,
بهترین منابع کنکور انسانی

بهترین منابع کنکور انسانی

آیا می خواهید بدانید که رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند؟ تنها کافی است که با یک رتبه برتر کنکور انسانی صحبت کنید و در این رابطه اطلاعات کسب نمایید. ما برای راحتی کار شما عزیزان، مجموعه اطلاعاتی که نیاز است در رابطه با آنها آگاهی داشته باشید را در این محتوا مورد بحث قرار می دهیم. یکی از مهمترین نکات در رابطه با برنامه ریزی دقیق برای کنکور، انتخاب منابع درست است. خیال شما را از این بابت راحت کنیم که بدون انتخاب منابع درست، شانس قبولی در کنکور از کم هم کمتر می شود. از جمله مهمترین معیارهایی که با تکیه بر آنها می توانید بهترین منابع کنکور را شناسایی کنید، برخورداری از استانداردهای بالا جهت طرح سوالات و میزان پاسخگویی به آنها می باشد.

از آنجایی که سطح منابع کنکور با یکدیگر تفاوت دارد، انتخاب بهترین مرجع برای اکثر داوطلبان بسیار دشوار شده است. به جای اینکه تمام تمرکز خود را جهت انتخاب کتاب کنکور از یک انتشاراتی خاص قرار دهید، محتوای باکیفیت آن را مدنظر داشته باشید.

منابع کنکور انسانی,رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند,منابع کنکور انسانی,
رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند

رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند؟

در ادامه قصد داریم به این سوال که رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند، پاسخ دهیم. منابع کنکور انسانی برای دسته های مختلف داوطلبان از ضعیف تا قوی نگارش و به بازار عرضه می شوند. اینکه داوطلب کنکور انسانی در چه سطح آموزشی قرار دارد، اهمیت بسیار ویژه ای دارد. بر طبق لیستی که توسط سازمان سنجش منتشر شده است، داوطلبان کنکور انسانی باید منابع زیر را مورد مطالعه قرار دهند. اطلاعات ما مربوط به کنکور انسانی سال 1403 می باشد.

نام درسپایه تحصیلی
ریاضی و آمار (1)
ریاضی و آمار (2)
ریاضی و آمار (3)
دهم
یازدهم
دوازدهم
اقتصاددهم
علوم و فنون ادبی (1)
علوم و فنون ادبی (2)
علوم و فنون ادبی (3)
دهم
یازدهم
دوازدهم
عربی تخصصی انسانی (1)
عربی تخصصی انسانی (2)
عربی تخصصی انسانی (3)
دهم
یازدهم
دوازدهم
عربی تخصصی انسانی (1)
عربی تخصصی انسانی (2)
عربی تخصصی انسانی (3)
دهم
یازدهم
دوازدهم
تاریخ (1)
تاریخ (2)
تاریخ (3)
دهم
یازدهم
دوازدهم
فلسفه (1)
فلسفه (2)
یازدهم
دوازدهم
جامعه شناسی (1)
جامعه شناسی (2)
جامعه شناسی (3)
دهم
یازدهم
دوازدهم
روان شناسییازدهم

بهترین منابع کنکور انسانی ویژه ریاضی و آمار

منابع کنکور ریاضی و آمار جزو آن دسته از منابعی هستند که یادگیری نکات تستی و تشریحی آنها برای داوطلبان کنکور انسانی می تواند بسیار تعیین کننده باشند. از جمله بهترین منابع کنکور ریاضی و آمار انسانی با توجه به گفته رتبه های برتر این رشته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کتاب جامع مهر و ماه که شامل درسنامه و تحلیل تست می باشد برای داوطلبان انسانی با سطح قوی نگارش شده است. درجه سختی پاسخگویی به این سوالات از متوسط تا پیشرفته می باشد. با تهیه این منبع جامع می توانید به سوالات متوسط تا سخت ریاضی و آمار کنکور انسانی پاسخ دهید.
  • کتاب جامع خیلی سبز که شامل درسنامه و تحلیل تست می باشد ویژه داوطلبان با سطح متوسط نگارش شده است. این کتاب از بخش های مختلف از جمله درسنامه، تست و حل المسائل تشکیل شده است. داوطلبان کنکور انسانی با پاسخگویی به سوالات میتوانند تست های این کتاب را از آسان به سخت جواب دهند. 
رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند,منابع کنکور انسانی,رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند,
معرفی منابع کنکور انسانی؛ نکات مهمی که باید بدانید
  • برای داوطلبان کنکور انسانی که در درس ریاضی و آمار، سطح ضعیف تری دارند می توانند مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج را تهیه نمایند. این کتاب ها، مجموعه کاملی از یادگیری مفاهیم و تست ها به همراه حل المسائل آنها هستند. جهت تهیه کتاب های هر کدام از پایه ها (دهم، یازدهم و دوازدهم) باید به صورت جداگانه اقدام نمایید.

بهترین منابع کنکور عربی تخصصی انسانی

رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند؟ اگر بخواهیم در رابطه با بهترین منابع کنکور عربی انسانی صحبت نماییم، کتاب های زیادی در این زمینه به رشته تحریر درآمده اند. هر کدام از این منابع به ارائه قواعد برای پایه های مختلف، توضیح واژگان و ترجمه عبارات درس و حل تمرینات می پردازند. در کنار این موارد، سوالات تستی به همراه تشریح آنها به طور کامل ارائه شده است. از جمله بهترین این منابع عبارتند از:

معرفی کتاب های کنکور تاریخ انسانی

تاریخ جزو آن دسته از کتاب های درسی است که نیاز است در ابتدا به طور کامل به مطالعه مطالب کتاب پرداخت. سپس بعد از آن می توان جهت خرید کتاب های کنکور مرتبط با این درس اقدام نمود. کتاب مشاوران و خیلی سبز تاریخ انسانی که مجموعه کاملی از درسنامه، نمودار و تست می باشند را جهت خرید مدنظر قرار دهید. اگر می خواهید تسلط کاملی بر مفاهیم کتاب تاریخ در پایه های مختلف داشته باشید، به سراغ کتاب مهر و ماه و همچنین کتاب لقمه طلایی مهر و ماه بروید. 

کلام آخر

شما می توانید از طریق لیست انتشاراتی هایی که در جملات  بالا برای سایر دروس مورد اشاره قرار دادیم، جهت تهیه سایر منابع کنکور انسانی از جمله جامعه شناسی، فلسفه و منطق، روانشناسی و منطق اقدام نمایید.

ما در این محتوا سعی نمودیم تا به مهمترین سوال داوطلبان که رتبه های برتر کنکور انسانی از چه کتابهایی استفاده کردند، پاسخ دهیم. این دسته از انتشاراتی ها، بهترین منابع را جهت جمع آوری مطالب مورد نیاز جهت تست و یادگیری مفاهیم برای داوطلبان کنکور سراسری انسانی گردآوری و تهیه کرده اند. همواره یادتان باشد که استفاده از منابع درست می تواند شانس شما را جهت قبولی در آزمون کنکور بیش از پیش افزایش دهد.

موفق باشید

دیدگاه خود را بنویسید